tisdag 16 december 2008

Otäckt med jordskalv

Läser på nyheterna om sydsverige och jordskalvet. Otäckt! Hoppas ni Skåne/blekinge bloggare mår okej, och att ni inte fått något hus eller annat skadat pga. skalvet..


Gråväder i Västerås med ett par plusgrader.. märkte ingenting av något skalv.


I går fick jag samtal från BB av en väninna till mig, hennes bebis har kommit ut nu =) En liiiten flicka på 2500g och 43 cm lång.


Jag ska under förmiddagen upp till BB och beskåda underverket som trots allt mår bra.


Kul!!


Tack för kommentarer, Ha en bra dag.


kram nins


5 kommentarer:

  1. Efter-regn kommer sol16 december 2008 kl. 10:42

    vi mår prima här i skåneland...
    så fin profilbild du lagt in! ha en fin dag och snufsa lite på underverket från mig med... vad ska hon heta?? kram klarakajsa

    SvaraRadera
  2. liten en hehe..Sonen vägde 2000gram mer . Ja de va att knö ut det..Godag på er/Bless

    SvaraRadera
  3. Ja vägde drygt 4000g när jag såg ljuset, vatten kammad o fin, men glasögonen fick ja inte med mej*S*.
    Kram....

    SvaraRadera
  4. Jag har fött barn på allt mellan 2.300 och 4.000 kg! 4 st. Kramar G.

    SvaraRadera
  5. game over.............17 december 2008 kl. 14:48

    Minns du skalvet i Sala när G trodde att han blivit knäpp för att bamsestenen rörde sig?? Jag e hemma en aning trött än,men som sagt, det ger sig väl. Kramisar till er. S.S

    SvaraRadera