fredag 26 december 2008

Julrean...

*haha* Ja vicken soppa.. folk överallt! när vi kom ner vid 10 halv 11 då var de inte många ute, men de ändrade sig fort..


Blev lite kläder och ett par örhängen för billiga pengar. shoppa gör vem som helst glad =)


hade sällskap med en vän från sala, hon provade ett par stövlar, dragkedjan fasnade, fick hjälpa henne att dra å dra .. haha.. jösses folk skratta åt oss å titta på oss som om "vore de inte enklare att bara dra ner dragkedjan??"


Men den satt ju fast!! tillslut med spjärn mot stolen med min fot så lyckades jag få av Maria stöveln *ler*


vi skratta som tonåringar å försvann ut fort..


Åt lite lunch på stan och så vidare.


När vi skulle hem så hoppade jag in före henne i bilen, å skulle göra rent rutan.. Ajjjj.. skriker hon, haha... Hon hade fått spolarvätska i ögat *hoppsan* så var det dax för yttligare ett hysteriskt skratt..


Jag är glad för att jag fått skratta i dag. känns bra det =)


jag är fortfarande arg på mej själv, som i tidigare inlägg,


skönt med ett brejk från tankar.


Lyssnar på volbeat å känner mej i samma stämning..



dom e bra.. lyssna..


 


 

1 kommentar:

  1. Lyckostar Ni som fick lite snö på själva julaftonen. Ha en fortsatt bra helg.Kramsiar

    SvaraRadera