tisdag 2 december 2008

Em

sovit mkt. även denna dag. Måste vara virus eller vitaminbrist. orkar inte ens svara  när tele ringer. vill inte prata med någon.. helst bara sova.


När jag kom upp märkte jag att frysens dörr inte var stängd ordentligt. Så nu håller jag på att frosta av, hoppas inte allt blev upptinat bara.. det var is på varenda sak där inne... *suck*


skulle alltså behöva göra storkok. men nej, jag orkar inte. frostar av å stoppar in igen och hoppas att det inte hann tina upp helt å hållet.


Förövrigt håller jag på att leta reda på diskbänken under all disk och annat smått å gott. Ska plocka ur diskmaskinen å fylla den på nytt.


ska också till affärn sedan hem och laga någon mat .. sedan kan jag vila igen.


Besök inställt och jag ska även ställa in coachingen. Känns som jag har att göra så de räcker iallafall..


Hörs igen.

2 kommentarer:

  1. Du behöver inte känna dej ensam, för det är en hel del som är risiga nu.
    Krya på dej!!!! Kramkram!

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju såna tider nu....virus m.m har mått sådär själv nu ett tag och haft en rethosta som heter duga :( men nån gång går det väl över. Krya på dig , här kommer massor med krammar!!!!

    SvaraRadera