tisdag 23 december 2008

Granen står så grön å grann

Å nog hitta jag en allt... ;)


Hela skogen är full av granar å såg-ägare har jag varit sedan många år tillbaka.



 


Nu kan vi i lugn och ro vänta in Julafton.


klart är skinka, knäck, sill å allt som hör där till-


I morgon lämnar vi ändå västerås för att fira julen på annat håll.


Hur jag mår det lämnar jag utanför detta inlägg.. Känner mej tjatig..


Tack igen för era kommentarer kära ni.



 


kram skulle jag behöva få en..


skickar en till dej så länge..


K R A M


ninis

1 kommentar:

  1. game over.............24 december 2008 kl. 15:18

    En varm kram från mig å barnen. Alltså minst fyra kramar.
    R håller på att ge mamma sånglektioner hahaha, ha det bäst nu å håll alla jobbiga känslor utanför denna dag. KRAAAAAAAAM igen Från alla SS

    SvaraRadera