torsdag 18 december 2008

kl9. Torsdag

Sista skoldagen för 11an idag sedan är det jullov =)


I morgon ska dom samlas redan 7:20 för att gå fackeltåg till Kyrkan och sjunga lite som avslut på denna termin.


Va stor hon börjar bli.. snart blir 11an 12..


Men först kommer jul och nyår.


I dag ska jag ut och handla julklappar.


Först ensam åt 11an, sedan med 11an. Det är kul att köpa presenter och slå in dom i små fina paket.


Tänker inte handla så dyrt för de har jag inte råd med.


 


ha en bra dag!

6 kommentarer:

  1. game over.............18 december 2008 kl. 11:55

    Ja de växer så det knakar barnen, vi blir bara äldre, åtminstone i kroppen. Resten vete sjutton. Jo jag försöker repa på mig, men tröttheten vill inte släppa taget riktigt än. Hoppas den gör det före jul iaf. Kramisar å ha en fin dag. S.S

    SvaraRadera
  2. fackeltåg till kyrkan, ska de till Domkyrkan??? läste i VLT att vissa skolor INTE får ha avslutning i sin kyrka???? Crazy... What next??? Ha en bra dag och lycka till med inköpen... Kram

    SvaraRadera
  3. om ett halvår blir 11an 12 här med..Men hon försöker mopsa sig som fjortis. Kan det va på grund av 18 åring de..Go köpestund/B

    SvaraRadera
  4. ska inte köpa några jäkla julklappar

    SvaraRadera
  5. Men att slå in allt!! Vill du göra jobbett!?!?!*L*.
    Kramen!!

    SvaraRadera
  6. Åh vad mysigt med en sån avslutning :-) Tycker sånt är så fint och det är ju mörkt på mornarna nu med. Ja jag har handlat lagom i år, håller i slantarna. Kul att slå in paketet sen...men jag har inte börjat slå in min hög...
    Hoppas du får sova gott, kram kram

    SvaraRadera