måndag 15 december 2008

TÄVLING!!

Dom är väl inge roliga? Måndagar... därför länkar jag vidare till en tävling =)


Klicka bara på länken å va med du också å tävla! tävling


 


 


 jag mår bra :) Inga bekymmer.


Hur mår du?


I dag har det kommit en del med posten grejer som ska bli julklappar.


Dom ska hämtas ut idag. Kul att slå in paket tycker jag!


Ett paket har blivit levererat till SALA... Hmm.. de va många år sedan jag bodde där å jag hade skrivit min adress, men dom hade ändrat till Sala istället för västerås, så jag ska ta en tur dit i slutet på veckan. Då passar jag på att besöka några av mina bästa vänner också, när jag ändå är där.


vacker bild =)

4 kommentarer:

  1. Jo tack, jag mår ganska bra *L*.Jag ska posta paket i morgon.// Hörs

    SvaraRadera
  2. mycket ljus och stämmningsfull. Jag har sänt iväg ett paket idag och många julkort. Ha det bra. Kram.

    SvaraRadera
  3. Bilden är verkligen fin. Kul att du såg idol finalen live och att du hitta dit :) Ja det är mycket som ska fixas innan jul...med klappar och sånt. Men jag tycker också att det är kul att slå in paket :) Hoppas du mår bra? Jag mår bara fint fint. Önskar dig en trevlig tisdag med många krammar från mig.

    SvaraRadera
  4. fantastisk bild! En dröm! Där skulle jag sitta på verandan och fundera över livet på sommaren. På vintern skulle jag njuta av att det är just vinter. Var finns det huset undrar man. Tack tack drömmen.

    SvaraRadera