tisdag 9 december 2008

tisdagstrött

somnade efter 2 i natt.


något som höll mig vaken, inget positivt kan jag säga.


Klart vi försov oss i morse.


Kom upp kl 7:50 varken jag eller 11an hade hört våra väckar klockor.


Skulle vilja sova hela dagen i dag, som igår.. för simma blev inte av pga att jag ville inte åka själv och vännen min fick lov att hämta sjuk dotter på dagis.


Sova ska jag dock inte göra fast ögonen svider, nej jag ska upp och bjuda en grovarbetare på frukost nu när denne har rast. För det har jag lovat så nu ska jag sätta på kaffe.

7 kommentarer:

  1. Men då e vi lika trötta du och jag *L*. Bara att ånga på ändå.
    Ha en bra dag. Hörs

    SvaraRadera
  2. är med trött i dag

    SvaraRadera
  3. Kaffe finns här också, ha det bra idag o bjud grovarbetaren på två koppar,hi! Sov en stund sedan om du kan! Kram till dig!

    SvaraRadera
  4. bra när någon skall komma el man måste gå nånstans .Annars är det lätt att krypa under täcket igen. Tog en lur förut../Bless

    SvaraRadera
  5. Som om flera haft en jobbig natt,
    hoppas vi får sova inatt då...kram

    SvaraRadera
  6. Har ni ätit färdigt snart eller*L*..
    Kram på dej N.

    SvaraRadera
  7. Beamar iväg ett antal kramar i den grå luften, men till kvällen är det Nobelfest! Kram G

    SvaraRadera