lördag 13 december 2008

Globens on fire!

ett uttryck från Juryn under kvällens Idolfinal å nog var det stämning, det kan jag lova... *ler*


sånt drag =)


Ingen tvekan om att rätt kille vann men Alice variant av kiss gamla låt, Heavens on fire var ju Suveränt bra också!


Grattis till Kevin! Läs mer om stämningen i Globen här



 


Det var inga problem att hitta både dit å hem, men vicket skitväder att köra i... Det var inte så roligt... Snömodd mörker å regn. Skönt att vara hemma igen. I morgon är det kurs igen Heeeeeeela långa dagen.


 


 


 


 


FÅTT NÅ LUSSE FIRANDE DÅ?


 Annars bjuder jag på det ;)


Ha en trevlig Luciadag. Å passa på att äta många lussebullar å pepparkakor så du blir snäll till jul. =)


Själv ska jag smälla i mig en burk tror jag.. Men Nu ska jag allafall sova så jag orkar upp i morgonbitti. vi kom hem för en timma sedan.


 


 


 


5 kommentarer:

  1. Här firar man inte Lucia och inga lussekatter har man heller, pepparkakor har jag bakat själv så det får bli några stycken. Ha en bra afton. Kramar från ett dygnblött London

    SvaraRadera
  2. Aha...så du var DÄR???? Åhh, lite avis blir jag!!=( Jag kan bara tänka mig att det var en underbar stämning, synd bara att det skrivs en massa tråkigheter nu i efterhand!! Ha en jättefin Luciakväll(även om den snart är slut)Kraaaam!

    SvaraRadera
  3. jag med mitt minne*skrattar*.....Såååå fin profilbild du har lagt in!!!!Jättefin!! Kram!

    SvaraRadera
  4. men tack! Jag fick inget lussefirande så jag tackar ödmjukast. Hej

    SvaraRadera
  5. Så du har varit i krokarna. Kunde ju bjudit dej på fika då *L*. //Hörs

    SvaraRadera