måndag 29 december 2008

En vanlig Måndag

En klämdag.. Står inte på förens det är röd dag igen...


Bekommer inte mig så mkt. vilket det en är. Solen skiner i västerås idag, det är riktigt fint väder lite kallt bara..


Skönt att vi går mot längre dagar igen tycker jag. Solen blir man ju pigg och glad av.


Jag sitter och planerar min framtid här. Läser om intagningsvilkor och annat för att förbereda mig för vanliga studier. Funderar också på mitt fasta jobb. Ska man dit lite också kanske eller bara plugga och gå på kurs.


Hmm.. Inte ta vatten över huvudet heller.. Det är inte bra.


Ja, jag klurar vidare på en bra väg för mig att gå framåt =)


 =)

2 kommentarer:

  1. Önskar dig ett gott slut,,,och gott nytt år,mvh,paloma

    SvaraRadera
  2. För nu går vi mot ljusare tider....

    SvaraRadera