torsdag 25 december 2008

Explosiv..

Nu...ska det till en rejäl ändring här..


Jag är bjuden på fest både i dag och i morgon, men det lockar inte ett dugg..


Inte är det min önskan att sitta här ensam från julaftonskväll och framåt. Jag väljer ändå att göra det för att planera vidare utifrån min nya starka insikt.


Jag är så förbannad så det är svårt att sätta ord på hur arg jag är..


Givetvis inte på någon annan än mig själv. Jag känner mej rejält explosiv.


Tänker vända denna explosivitet  mot mina planer för framtiden.


En ny Nina ska få ta form.  Hon bor i mig och jag ska hjälpa henne att få komma fram och blomma..


Jag ger inte upp, försöker inte ta livet av mej, även då jag känner självförakt.. Aldrig! Jag har i själva verkert massor att leva för och jag ska tamejfan visa mej själv att jag förtjänar just det liv jag önskar för mig och min dotter.


Jag är SÅ medveten om att det är bara jag som kan förändra det jag vill förändra,  och är så förbannad över..


Jag är jäkligt envis och bestämd. alltid..


Min ilska ska få komma precis som den vill genom tårar utan för den skull behöva övergå i självömkan.. I helvete heller..


Nej, det är bara för mej att borsta av mej och gå vidare för min egen skull -men också för Amandas.


Här ska skapas...


Jag ska visa mej själv vad jag går på denna planet för.


Nu har jag jävlats fördigt med mej själv!



 

1 kommentar:

  1. Ilska är bättre än gråt..1000 gånger mer effektivt....Ilska ger styrka och beslutsamhet att förändra. Låt dig inte knäckas...du är allt för bra för det. Kram Lotta

    SvaraRadera