söndag 7 december 2008

2a Advent

Helloo..


 


Kurs i dag med heeela dagen.


Det har varit en lugn helg förutom studierna, så har jag bara varit hemma och haft det mysigt.


Nyss kom 11an hem och vi har ätit middag tillsammans. Spagetti och Köttfärssås gjorde jag till söndags middag.. Ingen söndagsstek i dag inte..


I kväll blir det tidigt i säng. Jag är trött och vi ska upp tidigt. A snorar fortfarande, men är feberfri, så det blir skolan för henne i morgonbitti.


Själv ska jag få ett besök kl 11, som jag ska träna coaching på =) Vi gör så genom kursen, coachar varandra.


Innan dess vill jag ha lust att åka å simma. Hoppas det blir så ;)


Men nu är det söndagkväll och jag ska kasta ikull mig på soffan.


Godnatt!


 

3 kommentarer:

  1. Åh, saknar det. Har inte simmat på lääänge. Kanske ska göra det nån dag. Tack för tipset, även om det bara var en beskrivning av vad du tänkt göra. Hej :)

    SvaraRadera
  2. till Badhuset i kväll. Lite simning och mycket träning i gym blir det plus bastu. Ha en fin dag! Kram Gäddan

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol8 december 2008 kl. 08:27

    Mitt usla samvete växer!!! att älska att träna finns ej i min hjärna!
    Önskar så vore! Ta hand om dig och ha en go vecka! kram klarakajsa

    SvaraRadera