onsdag 10 december 2008

Onsdag fm

Dagarna springer mot jul, är jag klar med julklapparma då? näääe..


Det är roligt att slå in paket och dona lite.


I går var det "pepparkakansdag" fast vi ska baka pepparkakor idag i stället. Detsamma gäller lussebullar. Dom ska va klara till den 13e. traditionsenligt. I dag kommer min ena syster på lunchbesök. Vi ska äta kåldolmar lingonsylt sås och potatis för det tycker vi är såå gott =)


Så jag tänkte städa lite här innan hon dyker upp. Det är vad jag ska ägna denna morgon till.


I Em är det dax för tvättstugan igen. För övrigt flyter det på som vanligt.


tjena

6 kommentarer:

  1. Efter-regn kommer sol10 december 2008 kl. 10:26

    gör halva bloggeriet idag!hihi..så hungrig jag blev, mums med kåldolmar o lingon! Ha en go dag! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du har haft trevligt med din syster...hmm...städat och tvättat har jag också gjort idag!! Tråkgöra...enligt mig!! Sov så gott nu!! Kraaam!!

    SvaraRadera
  3. Här snurrar tvättmaskin men inga kåldolmar i sikte, suck, va gott! ha en bra dag. Hörs

    SvaraRadera
  4. snurrade i går, strykningen finns kvar idag! kram

    SvaraRadera
  5. vi gjort idag, så det är klart. Kåldolmar, men så länge sedan jag åt det, och det som är så gott. Hoppas du inte stressar för mycket. Kram.

    SvaraRadera
  6. Du får slappa lite nu efter tvätteriet. Ta det lugnt....
    Kram..

    SvaraRadera