söndag 26 oktober 2008

Sköna Söndag!

Tror ni jag kom ihåg att ställa om klockan då? Nej, så jag var uppe tidigt med andra ord.


Jag är trött idag. Igår var en dag fylld av prövningar. Körde till Stockholm i en bil jag aldrig kört, till ställe jag aldrig vart med 2 kartläsare och en GPS som tyckte lite olika alla 3 *haha* Nå ja.. vi kom fram i tid.


Hade uppgift från läraren att hålla div. föreläsnnigar om själsliga sjukdommar osv. Åkte runt 7:30 för att återkomma hem kl 19:30. En lång dag igår m.a.o.


Kvällen spenderade jag med <3 så klart.


11an ville inte till pappa sin denna helg. Hon börjar på att frigöra sig.. vart lite argumentation om ditt  & datt. Slutade med att hon åkte till en kompis för att övernatta. Ringde henne för nån timma sedan.  Tänkte hämta hem henne men hon hade trevligt och ville vara kvar. vad gör det? Höstlovet är här =)


 



Undrar om jag skulle bjuda hit klassen på en Halloweenfest =)



 


Det skulle dom nog gilla.. Poppa massa popcorn å göra en blodröd läskbål åt dom å så nån läskig mat medSPAGETTI maskar,  avhuggna KORV fingrar och blodketchup eller nått...


Låta dom se en skräckfilm.. typ Ghost busters... *ler* och sedan köra gester med gester  TEMA: skräck... =)


Läsa någon spökhistora vid en ljusstake på golvet skrämma dom lite.. och varför inte ha en liten mörkervandring också med tipspromenad.. Där vinnaren får ett ruskigt pris *hihi* vicken spökmorsa man är. Men det vore kul så jag ska nog ordna till det med en fest =)


Kramelikram!


 


 

1 kommentar:

  1. *ler* Ja, det är kul! Jag hade fest när barnen var yngre...satt i mörkret och löste spökhistorier och bakom mig var ett fönster...rätt var det det var så dök Mr. upp i fönstret bakom mig med ficklampa i ansiktet..*ler*...de skrek så jag trodde jag skulle bli döv!!! Alla klarade sig utan chock, men smårädda var dem!! Nu för tiden får jag inte fixa såna fester...de är för stora!!*suck* Ha en skön dag!! Kram på dig!

    SvaraRadera