måndag 20 oktober 2008

Charmigt.

Har varit runt och hälsat på lite här å där, inne hos er. Mysigt att läsa lite bloggar å se vad ni har haft för er =) Gillar bloggen. Blir liksom lite beroende av att se vissas inlägg och hälsa på dom som jag känner mej "hemma" hos =)


söndag ett litet tag till, men innan jag lägger mej och tänker igenom helgen (som jag är nöjd med) så ska jag ta det sista av min disk som ligger i blöt. Jag tog mej en liten paus. ;)


I morgon bitti kl 8:30 är det simning på löga som gäller. Ska bli trevligt att motionera lite och att träffa vännen som jag simmar med. 


 


              


 

5 kommentarer:

  1. visst finns det en hel del att lära sig av andras tankar och livserfarenheter här i bloggvärlden.

    SvaraRadera
  2. ...Lögis, jag får nöja mig med vår lokala pool jag, som bara är 33 meter... så det blir många vändor... Ha det bra i vattnet. Kramisar. P.S. Låter som Du verkligen har haft en mysig week-end...kul D.S.

    SvaraRadera
  3. vardag eller kaos... det är hårfint!20 oktober 2008 kl. 03:03

    visst är det underbart att kika runt bland alla bloggar, vissa berör en mer än andra... Ha en bra många, kram...

    SvaraRadera
  4. vardag eller kaos... det är hårfint!20 oktober 2008 kl. 03:04

    MÅNDAG!!!

    SvaraRadera
  5. ninis! Morgoon på dig! Hoppas du mår bra o ja, det är kul o läsa lite av varje hos bloggisarna! Kram på dig!

    SvaraRadera