torsdag 30 oktober 2008

just lunchat...

Bacon, ägg, potatis och ärtor åsså en bullskiva till efterrätt.. Det är vad jag just har ätit. Gott var det.


 


Jag bakade igår em. En massa vaniljbullar och en kanellängd också. Det är bra att ha lite bröd i frysen. Nästa gång jag bakar blir det nog pepparkakor och lussebullar kan jag tro. Kan hända att jag bakar lite drömmar innan dess också =)


Idag har lövblåsarna inte synts till. Bra det! Dom kan gärna hålla sig borta. Naturen sköter ju om sånt där själv...


I dag så ska jag hjälpa min 11 med matte, hon har en hel del att ta igen. Ska ut med katten på en skogspromenix också hade jag tänkt att vi ska hinna med.


Åka till ÖB..


boka ny tvätt tid..


leta på en halloweenkostym åt 11an..


Hon är bjuden på Halloweenparty i morgon så det blir inte av att jag får fixa en sådan bjudning detta år. Rätt skönt det också =)


För övrigt mår jag bra och kärleken håller i sig. ;)


 

2 kommentarer:

  1. inte godkänd ännu, tittar in senare. Du har en hel del jobb i dag verkar det som, bra med en rejäl lunch. Baka, det borde jag göra, får ta mig själv i kragen. Läste ditt inlägg om lövblåsarna och håller med dig helt och fullt. Ett otyg är det. Häromdagen då det blåste rejält ute så såg det bara för roligt ut där de gick och blåste och blåsten hjälpte till fast åt andra hållet. Dum uppfinning. Kram.

    SvaraRadera
  2. ...vilken dröm! Jag var på kondis igår igen, enda gången man får njuta bulldoft. Brukar mest lukta bränt hemma hos oss när jag försöker baka...kan det vara nåt fel på ugnen?

    SvaraRadera