söndag 5 oktober 2008

Nu är det

bara 2 nätter till hemma innan vi drar till solen =)


Underbart!


Helgen?


Jo den har varit blandad  av allt. Men bäst av allt är Kärleken =)


Mässa i Lördags och sedan blev jag bjuden på födelsedags middag hos min vän Malin. Supergott! fylld lövbiff och hasselbackspotatis.. Mmmm...


Masserade henne och hennes man. Det var uppskattat. Bänken jag har köpt är kanon! =) NÖJD.


Madrassen var det inga problem att byta.. tog en tjockare modell å funderade  varför jag hade varit dumsnål när jag köpte den något tunnare Och  för lilla madrassen.. Så det vart bra tillslut det också.


Alla inköp till Rustandet är klart förutom lim och skruv.. Syrrans man kan ta min bil när jag är borta och handla det som behövs.


Det är mörkt och kallt i mitt hem, förutom i badrummet där ett varmt bad väntar.


kram

5 kommentarer:

  1. härligt för dig .... jag e TRÖTT NUUUUUU !!!
    Har vart full fart ett tag nu ..... åkte ju te Åland i Fredags ..... party te i går kväll .... gick upp 5 i Fredags och i säng i går kväll vid 23 ..... inget sova där under den tiden inte :-)
    Jag har gjort en underbar sak på båten :-)
    Jag har vart i ett spa i 2 timmar ..... bubblat ute i friska luften med plus badat isvak .... så najs .... men nu e jag helt slut vart full fart i dag me ... va me L och M hela dagen kom just hem och nu ska jag göra matlådor ... ha en bra tripp Kramizar Tobbe

    SvaraRadera
  2. Men i aug nästa år så får vi ut å flyga lite. Snacka om att boka i god tid men nästan vartenda rum var bokat dit vi ville.
    Ha en skön semester
    Kram

    SvaraRadera
  3. game over.............5 oktober 2008 kl. 23:00

    Du mitt nr så du kan messa när ni är framme. TYCKER INTE OM ATT NI FLYGER, det vet du redan. Så du MÅSTE messa att det gick bra. SÅ är det bara. HUA.
    Missunnar dig inte detta, är bara orolig å du vet varför, eftersom jag ALLTID är det. Kramisar på dig, love you. Åsa

    SvaraRadera
  4. ...underbart att få dra till solen i detta höstrusk. Önskar Er supertrevligt!

    SvaraRadera
  5. TOPPEN och njut i fulla drag. Kramisar

    SvaraRadera