torsdag 2 oktober 2008

Torsdag idag. 5dagar kvar :)

Sovmorgon i dag *skönt så* klev upp vid 9:00 11an fick dra sig till kl 10 innan jag väckte henne.


Idag ska vi ner på stan hon och jag. Köpa golv till hallen och växla pengar till resan. Köpa nya höstskor till henne ska vi också göra.


Apoteket, starkt solskydd för känsliga ansiktet behövs och kanske även lite...RESORB..;) ... Man kan ju bli Magsjuk.. Det vet man aldrig så det är bäst att vara förberedd.


ska också fixa skruv till lister och tapetklister.. Det är inte EN sak man ska ha hemma när målarkludden kommer... =)


Så dagen är full av aktiviteter, i kväll bokar vi bastun jag å 11an.


Hoppas ni mår gott och tack för kommentarer, jag kikar förbi när jag har tid att sitta framför datorn, men nu.. iväg. KRAM N


7 kommentarer:

  1. vardag eller kaos... det är hårfint!2 oktober 2008 kl. 17:18

    va... jag avundsjuk... inte alls... eller???
    Ha det så himlans gött... fast, det är klart det är ju fem dagar kvar och jag kanske hinner kika in innan dess... Ha en bra torsdag

    SvaraRadera
  2. Hmm snart skall jag måla min lilla nya hall i "Passion" hehe..Jo jag är lite galen, plommon skall det bli..Tror det blir jätte fint. Köpte en plommonfärgad telefon på loppis härom dagen, gööörläcker..ja förstår nu börjar nedräkningen..Härligt ninis/Bless

    SvaraRadera
  3. game over.............2 oktober 2008 kl. 17:43

    Du har fullt upp. Inte jag, men jag kan inte sova ändå. Det är inte T.P, han har tröttnat på det spelet nu går han på T.A istället. Transaktionsanalys asg. Näe det är ingenting att ha, har jag sett tydligt nu. Falsk. Ha en fin kväll nu ska jag sova gonatt S.S

    SvaraRadera
  4. litet hjärta på bilden. Så bra att det fixar sig hemma hos dig medan du har semester. Solfaktor 25 minst eller? Kram och stressa inte för mycket.

    SvaraRadera
  5. ...härlig och glad shopping!

    SvaraRadera
  6. game over.............3 oktober 2008 kl. 01:54

    Jag kan inte komma, jag har inga pengar och jag vill inte gå ut. Annars hade det vart kul, men det går inte längre. Hoppas du får en skön natt. Det kalla kommer å går, ska sluta ögonen å fundera ut vem det är. Jag har en person i skallen som jag inte får bort, han bor i din stad å börjar på B. Och han bara är därinne. Fattar ingenting. KRAMISAR S.S

    SvaraRadera
  7. jamen du va kul med färgvalen..ja man skall våga lite. Här var det fräscht målad och tonerna går i grått vitt och nougat så för min del blir det massa färggranna textilier istället. Och som sagt hallen i plommon..Men vard spännande att först resa och sen komma hem och det är färdigt Jippy hehehe..hat gött i hela nu Ninis/Bless

    SvaraRadera