onsdag 22 oktober 2008

hihi

tackar simona och kajsa klara =)


***


Hej!


Datorer är KUL! tänk va mycket man kan göra med en sådan. Behöver man nå mer än en sådan?? =)


Har just lärt mig något nytt  :)


 



 


Förövrigt denna dag, så tvättar jag som tidigare nämnts.. mina 4 sista *OJOJ* maskiner ligger i och dom 4 första sitter på tork.


Alltså.. 8 maskiner tvätt  är vad jag ägnar denna vackra höstdag åt.


Ska när jag är klar, beställa mattor från JOTEX och fara till affärn. Pannbiff är beställt av dotera och kärleken kommer för att äta middag med oss denna dag.


Ska städa min balkong idag. Så får jag vara ute lite också ;)


Förena Nytta med Nöje!


Stumpan min är hemma även denna dag, men i morgon hoppas jag att hon är piggare och orkar gå till skolan. Det blir hursom helst mkt, räkna matte på höstlovet nästa vecka, för att komma ifatt i boken efter semester och förkylning. Så det är alltså vad vi ska göra, på höstlovet.


tvätten väntar!


tjingeling

2 kommentarer:

  1. Vad trevlig med middagsgäster ;-) hoppas ni får en riktig myspys stund. Pannbiff vad gott det var ett tag sen jag åt. Mumsigt!
    Vad kul att få köpa hem lite nytt till hemmet och jotex har så mycket bra saker. Oj vad duktig du är i tvättis...du kan få ta min tvätt med ;-) hihihi!! när du ändå håller på.... Ha en mysig kväll,kram

    SvaraRadera
  2. du skrev om hösten i förra inlägget. Åtta maskiner tvätt, det blir mycket att stryka eller mangla eller vika eller nåt`t. Ha en finfin myskväll nu. Kram.

    SvaraRadera