fredag 3 oktober 2008

gonattblogg

hej.. Dagen har varit precis som jag beskrev den i tidigare inlägg :) allt utom basta har vi hunnit med .. Jag gjorde ett inpulsköp i dag=) kunde inte låta bli.. En vacker tavla köpte jag =)


Den symboliserar passion...


jag ska så snart jag hittar min kamera, som jag måste ha med mej till mallis, knäppa kort på tavlan också så får ni se vilken vacker bild.


Den sitter nu bakom glas och i ram ovanför min säng.


Ser förvisso snyggt ut när man kikar in i sovrummet, men jag ser den ju inte när jag ligger i sängen, å det vill jag ju göra därför ska jag tänka om ang. placeringen av den. Men det får bli i morgon, nu ska jag ta och nanna kudde..


Just ja, köpte en madrass till min säng också idag.. kom hem å skulle då bädda rent med den nya madrassen i.. väl på plats upptäckte jag att den var för liten.. =(


Nån hade lagt fel madrass i fel fack på IKEA lagret.. Attans osis.. får hoppas jag får byta den i morgon, annars har jag gjort en förlust affär kan man säga..


godnatt sussa sött!

7 kommentarer:

  1. game over.............3 oktober 2008 kl. 11:39

    Nu har jag sovit gott. T.o.m ormarna vaknade före mig. Kanske kommer jag tbx om jag får sova ut å vila hjärnan utan att drömmarna ska sabba det oxå. Men inatt var det lugnt.
    Undrar just va det var för motiv på tavlan??? Nyfiken ju.
    Önskar dig å A och A en bra da. KRAM S.S

    SvaraRadera
  2. Så härligt för er att åka till Mallis, där har jag aldrig varit. Roligt med ny tavla oxå, attans för madrassen, fin helg önskas och besväras om, kram!

    SvaraRadera
  3. beträffande madrassen, hoppas att du inte har så långt till Ikea och att du får byta. Ser framemot en bild på din nyinköpta tavla. Passion, passar bra ovanför sängen. Kram till dig och ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Håller tummen att du får byta madrass..trist när såna saker händer. Hoppas du får en trevlig helg, krammisar i massor

    SvaraRadera
  5. Deras möbler är både fula och undermåliga + att de har dålig kvalitet. Det finns ett fåtal man skulle kunna tänka sig att köpa men det mesta är skit. Varför görs inge riktiga möbler längre? Stabila soffor och robusta bokhyllor och bord? Man vill ju ha rejäla grejer.

    SvaraRadera
  6. att du inte har så långt till Ikea då..Söv gött/Bless

    SvaraRadera
  7. game over.............5 oktober 2008 kl. 05:34

    Hoppas du mår bra å inte har för mycket resfeber. Nu ska jag gå å lägga mig. Kramisar till er. S.S

    SvaraRadera