lördag 18 oktober 2008

hello

Nu är det lördag =) Va skönt! ninis mår toppen å bakom ryggen ligger min kärlek och läser tidningen. Känns härligt, bara en sån sak =)


Snart ska jag åka till Sala för 11an ska få träffa sin pappa efter semestern. Snodde ju hans helg med henne och tog med henne till mallis, så nu får jag låna ut min älskade lilla ..(stora då, OK)  unge till sin pappa.


tråkigt nog så har hon dragit på sig en rejäl förkylning, feberfri iallafall som tur är. Själv mår jag bra. Som  f-n.. för att förstärka det med mening ;)


ha en härlig lördag det tänker jag ha =) precis som du säger rödull, klart jag fångar dagen ;) Gör det ! det är härligt..


KRAM KRAM


värme och kärlek från mej till er =)


 

7 kommentarer:

  1. ...positiva tongångar. Keep the feeling!

    SvaraRadera
  2. vad Lotta K skrev... enjoy Lördagen, kramkram

    SvaraRadera
  3. du verkar ha det. Må gott och NJUT!

    SvaraRadera
  4. MMM låter helt juvligt *L* Ha det Bäst.

    SvaraRadera
  5. Åh, vilka härliga känslor!!!!! Mys på.... och jag vet att du gör det!!! Kramar!!

    SvaraRadera
  6. bloggen av harmoni och glädje..Du är värd allt det Ninis..Kramen /Bless

    SvaraRadera
  7. det sprudlar av glädje, fint. Vilken fin bild, röda rosor och ett ljus som lyser och skimrar. Kram till dig.

    SvaraRadera