fredag 24 oktober 2008

Nu är det natt igen.

Har just läst bloggar. Jag blir så tagen av vissas livsöden som berättas helt öppet här på bloggen...


Det är bra att bearbeta genom att skriva av sig.


Jag kan inte skriva om allt. Det går bara inte. Skriver mycket ändå tycker jag, men en del ligger djupt begravt i mitt minne och jag vill inte gräva upp det..


Nej.. De vill jag inte.


Det blåser rejält i västerås denna natt. Jag ska nu lyssna på vindarna och dra täcket över huvudet.


Kl. ringer 7:15


natti natti. sköt om er! KRAM N

2 kommentarer:

  1. Jag är vaken, kan ej sova är för ledsen helt enkelt. Ville bara radera allt igår....men jag ska inte göra det så jag ångra mig. Önskar dig en bra dag, kram ps. kaffet är klart vill du ha en kopp? :-)

    SvaraRadera
  2. Vi kan dricka kaffe ihop om ni vill? Många varma kramar o ha en fin helg nu!

    SvaraRadera