tisdag 28 oktober 2008

1a pris av över 600 svenska deltagare i tävlingen...

Det var min lilla gumma som plockade hem det.. =) Tävlingen var via internet och internationell. Bara från Sverige var det över 600  deltagare i tävlingen "skäll som en hund" . Hon har spelat in ett eget hundskall & på så vis vann hon =) Tokroliga tävlingar..


Vad vann hon då?



 


Hon vann 101 MJUKISDALMATINER.... *haha* som Cruella de vill överlämnade åt henne..


Tidningen var här och fotade 11an med alla dessa gosedjur !


Själv kliar jag mig i huvudet å funderar vart alla dessa hundar ska få plats nägonstans *ler*


Lite roligt var det ju iallafall =)


11an har en passion och det är just djur.. Vanliga som gosedjur..


_____________________________________________________


 


Nyss tog hon och hennes kompis bussen ner på stan för att shoppa lite. Äta skulle dom också göra på McD.  Kul så klart när dom börjar komma i den åldern att dom ska prova på att shoppa själva och ta bussen ner osv. Hoppas dom har kul =) mobiltelefoner är bra, så kan jag ringa och höra vart jag har henne någonstans också. För egen del så ska jag nu kika in i kylen. Jag är hungrig så jag ska fixa mej lite mat.


KRAM NINIS


Ps. tack för kommentarer, jag kikar in lite senare till er..


 

5 kommentarer:

  1. Orignellt pris, måste jag säga. Fint att din dotter också är djurvän, man får så mycket tillbaka av de flesta husdjur. 101 st gosedjur, det var många det. Spännande att se ett fota se´n, var ni har placerat alla. Kram och hoppas att du hittade något ätbart.

    SvaraRadera
  2. För henne och för den stolta mamman...=) kram

    SvaraRadera
  3. st har haft en riktig dalmatiner trevliga hundar
    gratta 11:an till vinsten
    kram

    SvaraRadera
  4. Kul! Må så gott o stor kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Vad kul för dottern :-) Ja jag skulle vilja ha en massa gosedjur....Vad kul att hon är med i tidningen. Gratta dottern, ha det gött, kram

    SvaraRadera