söndag 19 oktober 2008

Söndagkväll

Hej!


En vacker och solig söndag har blivit till kväll. Vila framför tvn är vad som återstår för fröknarna F.


11an kom hem här framåt kvällen och vi har just käkat middag. Köttbullar med lingon och hemlagat potatismos blev det.


Denna dag vaknade jag på ett härligt sätt. =) Av en puss! Var trött så jag låg och drog mig ett bra tag innan jag ville vakna ordentligt. När jag orkade, gick jag upp och fixa frukost sedan återvände jag med frukost för 2 in i sovrummet. Hela förmiddagen har tillbringats i sovrummet prata, lyssna på musik och haft det mysigt. Det är livet det. =) Hm .. (så tänker jag.. efter vad jag just skrivit). Är jag riktigt kär eller, eftersom jag skriver om detta?  haha!


Ja.. det är så det är =)


 



 


Ha en trevlig söndagskväll!


K R A M !


 


 

1 kommentar:

  1. Det finns ju inget som är så härligt som såna morgonstunder ;-)
    Önskar dig en fortsatt trevlig söndagskväll, krammis

    SvaraRadera