måndag 27 oktober 2008

Höstlov..

Katalogshoppa ska jag göra i kväll =)


Mattor bl.a.


En Ny mobil kanske.. skit också.. Råkade spilla ut ett glas vatten över min, så den är paj nu. Helt paj..


Försöker få tag på en lånetelefon så länge.. Har inte massor med pengar att spendera, men visst lockar såna där bra erbjudanden som dom har stup i kvarten...


Får väl se vad det blir.


Har städat under dagen. Disney kommer hit i morgon med ett 1a pris som min dotter har vunnit.. =) Lika så gör lokaltidningen ;)


Roligt för henne! Hon fick besked om 1a priset när vi var på Mallorca. Så hon har väntat... Å väntat.. på att dom ska komma. =)


För övrigt mår jag bra Inga sura miner här inte.. *ler*


tjingeling!

8 kommentarer:

  1. inga sura miner här heller. Blir det foto till tidningen av din dotter? Vad vann hon och i vad? Det finns ett enormt utbud av mobiler, så det är så jobbigt att välja, man vill ju ha det bästa till det lägsta priset. Ha det bra. Kram och en extra grattiskram till dotera.

    SvaraRadera
  2. Är det VLT som dyker upp med fullt pådrag ???? Du måste vara en riktigt stolt mamma. Vad var det hon deltog i och fick 1:a pris???? Kramar från en lite små- nyfiken Gurka....

    SvaraRadera
  3. Tur kan kan konsten att dra på smilbanden! Må så bra och kram. G

    SvaraRadera
  4. Ha en fin vecka med många leenden... Kramizar!!!

    SvaraRadera
  5. en vatten säker mobil
    Disney spännande men håll koll på lokaltidningen de kan vinkla hursom helst bara för att få sälga lösnummer :-)

    SvaraRadera
  6. Efter-regn kommer sol28 oktober 2008 kl. 00:40

    Vad vann dottern i??
    Så kul!!
    Hoppas du hittar en mobil som håller vad de lovar! typ: "ring gratis till alla alltid och få en TV på köpet!!haha!
    Nej du polisen åkte inte buss, de tog fast föraren för fortkörning så vi kom försent till 50årskalas! sanslöst!
    Ha en go tisdag nu!!kram kram klarakajsa

    SvaraRadera
  7. Va kul för din dotter :-) Vad spännande och få höra vad hon vann ;-) Ja vara utan mobil är ingen hit alls, det var jobbiga dagar för min del och visst lokar dessa erbjudande med mobiler men man ska nog tänka till både en och två gånger. Jag har lärt mig den läxan iallafall. Hoopas du finner något smart val. Önskar dig en fortsatt trevlig dag, kram kram

    SvaraRadera
  8. Har först nu tagit mig tid å läsa min egen blogg å kommentare..Å då visar det sig att du oxå fyllt år ju! GRATTIS i efterskott!Hade jag inte varit så tankspridd så hade jag ju kommit ihåg att vi fyllde ed någon dags mellanrum =) Å så har du varit i sol å värme oxå din lilla gottegris..Ha de nu så gott...kram

    SvaraRadera