söndag 26 oktober 2008

Skitsnack på gång..

Inget ovanligt fenomen direkt. Av vad jag kan tyda gm. sis profil och ett mail, så är det något på gång som för mig är okänt. Skitsnack vad jag förstår... Inget ovanligt att sådant finns runt omkring. Har vi inte alla råkat ut för sådant en eller flera ggr. Ibland helt omedveten om vad och varför men det angår en själv får man höra...


Undrar bara vem som skriver. undrar vad jag gjort denna person för att få dennes ogillande då? Vem du nu är får gärna beklaga dig till mig personligen. Så kan jag, om det finns någon annledning (vilket jag inte tror) förklara mig för dig.. Känner inte någon här på expressen bloggen förutom just min syster.


Eftersom hon är min syster så bryr jag mig om henne på ett genuint sätt och det är för mig självklart...Vi är av samma kött och blod.


Gammalt groll och osämja gör inte mig glad så därför markerar jag och sedan släpper jag sådana tankar som får mig att må dåligt. Det är en konst som jag älskar att bemästra! Det finns alltid något bättre att tänka på. Det är mitt val, det trivs jag bäst med. Jag vet vem jag är, vad jag tänker å vad jag känner. Jag vet vart jag står. Jag skulle heller aldrig lägga mig på samma nivå och motargumentera med någon skitsnackare eller bete mig likadant tillbaka. Allra minst med en person som jag aldrig ens kommer att träffa i livet, utan bara här på bloggen. Fortfarande vet jag inte vad som sagts om mig inte heller av vem, så berätta gärna.. Jag kanske kan få dig på positivare tankar om du fasnat i de negativa?  Det här är en blogg. Å den är min. Strör något som jag skriver, så vänligen -Undvik att läsa!


Vissa lägger näsan i blöt i många ting som dom i själva verket inte har med att göra alls. Var å en väljer hur vi förvaltar våra problem. Vad vi tänker på, det bestämmer vi också. Vissa tankar skippar jag helt enkelt i det här ärendet jag tänker inte välja att bli het om öronen över en helt vanlig blogg...


Nina

7 kommentarer:

  1. ska man behöva bli förbannad igen ???
    Fan att folk e så jäkla trånga i roten .....

    SvaraRadera
  2. inte nu igen..men tös du är duktig. Bra skrivit Kramen från mig/Bless

    SvaraRadera
  3. jag fattar heller inte varför en del är så 'stupid' och att de ska vara elaka utan anledning här på bloggen...Jag undrar om dessa typer inte är helt friska i så fall bör de ju söka hjälp...... Keep smiling Ninis....denna dåre kanske är lite avundsjuk för att att Du är en happy person... något fattas ju i alla fall i knoppen på den bloggaren. Kramisar från England

    SvaraRadera
  4. game over.............27 oktober 2008 kl. 09:40

    Mest bullshit alltihop med bloggen tycker jag. Du vet de där gråa, som man inte kan se, när de skriver. Å detta går ju inte ens att utläsa. Blev bara så jvla pissoff. Det är lugnt här och jag hoppas du får en bra dag. Skönt att ni är hemma nu iaf. På backen menar jag ju :) Kramar om. S.S

    SvaraRadera
  5. med skitsnack. Varför kan vi inte vara goa mot varann i stället? Men du är duktig och har skrivit bra. Kramkram G

    SvaraRadera
  6. BRA SKRIVET NINIS!!!!!!!
    Läste att det är någon som kopierar namn och skriver i andras namn...trist!!!!! Måran hade ett inlägg om det!!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  7. Vuxna människor som har ett sådant beetende. Som du skriver helt klokrent. Ha det bra och hoppas det löser sig....krammisar

    SvaraRadera