onsdag 15 oktober 2008

hemma!

Å hej å hå =)


Nu så har vi landat och jag har hittat alla kablar till min dator så äntligen får man sitta vid sin egen älskade dator.. å skriva lite=)


Här blev ju rustat undertiden jag var borta så nu kan jag njuta av nya klickgolv å nya tapeter. Är så nöjd så!


Min kamera hittade jag inte innan vi for på semester så det blev till att köpa engångskameror, därför kommer nog inga bilder som jag har tagit från Alcudia. Utan får framkalla dom så som man gjorde förr i tiden =)


Vi landade sent igårkväll, Härligt att få landa på hemma plan i västerås och allt enligt tidsplaner. Perfekt flygtid. ca.3 och en halv timma.


Vi har haft en underbar vecka jag å min 11. Hyrde bil ett dygn och for runt över hela ön, Palma, Inca, flera andra små fina byar där husen kantades av kaktusar i stället för våra vanliga häckar... Som i vilda västern ungefär =)


Vi besökte också mallorcas finaste strand, enl. någon av kvällstidningarna. Ett härligt ställe där inga hotell fått fäste ännu och rellativt okänd strand för turisterna. detta är en bild från den stranden


...


vackert inte sant!?


Nu är våran middag färdig här, så jag skriver mer i morgon om vår resa.


TUSEN TACK för alla Grattis hälsningar K R A M  ninis

5 kommentarer:

  1. härligt. Välkommen hem igen, trevligt att du är tillbaka. Ser framemot att få se bilder från resan. Jag har aldrig varit på Mallorca. Nytt har du hemma också, förstår att det har jobbats för fullt medan ni varit borta. Ha en fin kväll. Kram.

    SvaraRadera
  2. Lite sen är jag....
    Kul att ni haft det bra där nere, ser mysigt ut!!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!!! Kul att resan var lyckad och att renoveringen blev bra. Väntar med spänning på foton.... Ha en bra dag och hoppas ni fick sova ut ordentligt. Krammisar i massor!!!

    SvaraRadera
  4. Längtar också utomlands...speciellt nu när det börjar bli höstruggigt. Kramis

    SvaraRadera
  5. skönt med lite nyrenoverat
    framkalla på det gamla hederliga sättet funkar det mä
    kram

    SvaraRadera