onsdag 23 juli 2008

Vad är det för dag idag då?

hm. *S* onsdag står det i almanackan. Tankspridd är vad jag är. Håller ingen koll på dagarna så här under ledigheten. Tack för alla kommentarer under gårdagens inlägg. Det är trevligt att läsa dom :)


Igår åkte jag hem till en kompis på afternoon tea, fast det är smällvarmt ute så var det gott för halsen med  varmt Te honung och mjölk. Blev kvar hos henne hela kvällen satt och babbla i soffan & såg hela första säsongen på sex and the city serien. =) Jag fick håret klippt också. Hon är bra på sånt fast hon inte är frissör. Kanonbra! För nu byter vi tjänster, hon fick en massage förra veckan av mej. Känns skönt att ha kapat av en decimeter. Behövs emellanåt för att få lite liv i håret.


Som sagt mandis är på grönan idag, hoppas dom får jätte kul! vädret är ju finfint för att åka lite karuseller =) För egen del vet jag inte vad som händer, bör  ta hand om det vardagliga i hemmet under dagen iallafall.


Hoppas ni har en finfin solskensdag idag. V-ås har 24 grader i skugggan.


KRAM ninis

5 kommentarer:

  1. Onsdag hela dagen
    solen skiner över värmlan mä hett så man håller på och smälter
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. men de e nog bare ja som töcker så. hehe. Vi gjorde oxå så jag och en frisörkompis, hon klippte jag massera. Gött fattiga emellan..hat gött/Bless

    SvaraRadera
  3. och sol, nu har värmen kommit. Fint för er som kan njuta av det. Så bra att kunna byta tjänster så där, och roligare också. Hoppas att du har en skön ledighet. Kram!

    SvaraRadera
  4. Låter som du har det gott. Njut av ledigheten. Hörs

    SvaraRadera
  5. e jäkligt snurrig i skallen just nu .... har tryckt i mig ännu mer tabletter ...... jo jag .... inte illa va ... tabletter ...... hehe

    SvaraRadera