tisdag 1 juli 2008

genom solsken och åskskurar...

så tog vi oss via sätrabrunn och vidare till Sala. Sitter just nu hos syrran här i deras hus och väntar på att kaffet ska bli klart. lillstumpan släppte jag av efter vägen hos hennes kompis. I sala hänger det mörka moln på himlen men inget regn här.. ännu... Ska passa på att hälsa på lite vänner i trakten när jag ändå är här. Men först fika med the family.


Lär inte se dom på ett tag sedan för dom ska dra på semester. =)


Åter framåt kvällen. ciao.

4 kommentarer:

  1. nej det är något jag ogillar. Här har det regnat på eftermiddagen men som tur är så har jag inte hört åskan. Ha en trevligt kväll. Kram!

    SvaraRadera
  2. ... för o se hur du har det, o säga natti-natti Kram från mig

    SvaraRadera
  3. Väderraporten inför helgen ser lovande ut. Ha en bra dag. Hörs

    SvaraRadera
  4. meD familjen/Bless

    SvaraRadera