måndag 14 juli 2008

I dag

sov vi också läänge båda 2. Känns ok. det, då man känner sig hängig som vi gör. A är tjock i halsen å nyser, för min del sitter det som spänningar i nacken å huvudvärk. Går det nå fluensa nu? har inte för mig man brukar bli sjuk på sommarn. Fast det kan väl bli närsom helst..


Var inte ut på hela dagen igår, men idag måste jag ut och handla. Halstabletter åt lillan å lite mat måste vi ha hem. Tar en treo nu, å sedan en dusch så kan jag åka och handla efter det. Det lockar inte det minsta. Egentligen vill jag bara gå å lägga mej å slöa.


Drömmer mycke mardrömmar nu, inatt minns jag 3 drömmar som väckte mej å jag var arg i dom... skumt!


Nåja finns alltid dom som har det sämre, så gnälla är väl onödigt. Det är ju ändå så att det här är min en dagbok som jag går tillbaka och kikar i, så då är det ok. att det står om sånt som står här =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar