fredag 18 juli 2008

Roligt!

Vi åkte till MAX idag och käkade lunch. Stämde träff med mandis bästis där, som kom från kollo i dag. Dom har längtat efter varann =) Så dom var så glada när dom kom ihop igen. Först var dom här sedan for dom hem till hennes mamma som bor ute på landet några mil från stan. Får väl se om hon ska sova kvar där eller ej.


Själv känner jag mej piggare efter lunchen å det är så skönt. Lite hosta å så men inte som tidigare i veckan. Har orka helgstädat hemmet och varit och handla lite.


Tele ringde på em blev erbjuden en tur i motorbåt. =) Det tackade jag inte nej till. Riktigt kul att åka båt tycker jag!


Nu väntar jag besök från hemtrakterna. Å gla är jag för det.


Kram å hej!

4 kommentarer:

  1. ..att man kunde också bli bjuden till motorbåt:))låter kul...kram på fredagen

    SvaraRadera
  2. Med båttur..=) sånt tycker jag om att ägna tiden åt,
    roligt när barnen är glada, då blir föräldrar glada automatiskt..kram

    SvaraRadera
  3. o dotran! Ha det gott nu o somma lugnt! Kramar!

    SvaraRadera
  4. en fin båttur? Hoppas att förkylningen mådde dåligt av de friska fläktarna, och försvann. Ha en fin lördag. Kram!

    SvaraRadera