lördag 5 juli 2008

Lördag!

Hej Hopp =)



med morgonkaffet laddar jag inför en flytt som jag ska hjälpa till med. Vi sätter igång runt lunch.


Lite senare på eftermiddagen får jag besök. Tänkte bjuda på seafood.. Lax, sill, räkor, lite blandat så där, på olika vis. Kan hända vi blir fler än 2 som ses och går ner tillsammans. Bara roligt i såfall =) Hoppas vädret håller i sig. Det är helt ok väder nu, lite blåsigt å lite molnigt. 18 grader. Lagom..


Nu är det dax att fixa en smoothie till frukost, så jag får i mig en massa vitaminer. 


Då går det lättare att flytta!


Kram å hej!

8 kommentarer:

  1. bra, ha en bra flytt , simma lugnt med seafood och ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. o du får ha det så bra ninis kram med sooool! hi1

    SvaraRadera
  3. Du får ha en trevlig dag med vänner, flytt och andra ting som säkerligen kommer i din väg... Ha en finemangs lördag med lagom fint väder!

    SvaraRadera
  4. Hoppas det lugnat sig med din solbrända rygg igår... Idag har du fullt upp, förstår jag! Sköt om dig Kramisar

    SvaraRadera
  5. Vilket drag vilken fest ..... finns inget som det ..... Tråkigt bara me vädret IGEN ..... va lika förra året på Lördagen .... fast då regna det mer ...... nu kom det ju ej så mye men det va molnigt och blåsigt ...... Vi hade jätte roligt ändå .....

    SvaraRadera
  6. om du hade en bra dag igår. Flytta kan vara tungt men hjälps man åt kan det gå som en dans. Hoppas att du får en finfin söndag. Kram!

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar dej en bra Söndag. Hörs

    SvaraRadera
  8. Hoppas du fick en trevlig kväll och det lät ju smarrigt ;-) Ha en bra söndag kväll, kram kram

    SvaraRadera