onsdag 2 juli 2008

Onsdag i dag.

God FM.


Fick en skön sovmorgon. Ingen som väckte mig i morse.Låg till närmare kl 10:00


A sov hos sin kompis i natt och hon har inte kommit hem ännu. 


Åkte igår till Syster M och sedan ner på stan för att träffa en kompis på en fika. Det hade öppnat ett nytt litet fik i stan, tema country style där både möbler, fika och div. annat var till salu.Hemlagat & hembakt var allt till och med mineralvattnet fick man själv smaksätta, med deras egengjorda saft.


Pratades mest om henne och hennes nya boyfriend. Han har stigit henne åt huvudet *S*


I dag ska jag ta tag i en lista med göromål som jag lovat mig själv genomföra. På den står det diverse olika ting =)


 <---- JAG..


 


Bäst att börja bocka av. Ska sätta fart så snart min morgonshake är urdrucken.


Hoppas du har en bra dag idag.


KRAM N

2 kommentarer:

  1. Jag har massor med saker som jag skulle ha fixat, men det är alltid nåt som kommer emellan så man skjuter upp det hela tiden. *skratt* Ha en bra eftermiddag/kväll!

    SvaraRadera
  2. ... jag till det nya country style fiket i morgon tillsammans med kusin barnet, låter kul att se (och kanske provsmaka något hemgjort samtidigt), något skulle vist inhandlas där, men inte av mig tror jag....Kramisar

    SvaraRadera