måndag 21 juli 2008

Dagarna går

så fort.. Nu är det Måndag igen.


Svettningar om vartannat under natten. Jag har hört att det går en sommar influensa,  hon var också lika slut & sov som en stock bl.a.. 


Regnar i den här stan just nu. Ganska skönt kan jag tycka.


Var och handlade en hel del mat och sånt igår, ska frysa ner så mycket som går, för hungrig är jag inte direkt.


I går kväll fick jag  fika besök, sedan frågade hon om jag käkat, kom då på att jag hade bara ätit frukost.. Så vi gick till BK - fast kylen är full med mat. Jag orkade inte laga nått.


Åt Varsina goda burgare med jalapenos på =)


En annan kompis frågade just via msn och jag kände för en kaffe med henne på busborgen. Kanske orkar om jag tar ett par alvedon.Hon har själv just frisknat till från samma sak. (busborgen där är det  höga ljud från glada & ledsna barn)


Jag tycker det är så tråkigt att bara sitta eller ligga hemma å glo också.Å vänta på att bli frisk.


 Även fast det kanske vore det bästa..


Hoppas ni  är friska iallafall å mår bra. Kram från mej! N


2 kommentarer:

  1. Det är sommar och det gör varken från eller till att ligga inne! Orkar man kan man lika gärna va ute och filura! Kramkram

    SvaraRadera
  2. så gör det väl inte så mycket om man är ute och förkyld om man orkar... Hade varit värre på vintern då det är kallt... Ha en bra dag trots att du inte mår hundra procent bra...

    SvaraRadera