lördag 19 juli 2008

tittar in och uppdaterar lite...

 


A ville sova hos bästisen igår och det fick hon förståss. Sedan tog pappa över, som bor närmast och hämtade henne idag, bästisen följde med hem till mandis pappa, så dom ska sova ihop en natt till. Nu blir tösa borta en vecka igen.


**


Igår kväll vart vi ett litet gäng på 4 som hade kul ihop =)


**


I dag har mitt sala besök & jag varit på Ikea. Allt jag gjorde där var att käka kotlettrad bea sås å pommes *smarrigt*


Snart dax att åka iväg nu. Ska träffa en vän och gå ut och käka. Bestämt sedan tidigare även om jag inte är hungrig just nu =) Hon vill ha med mig ut på krogen åxå..men jag vet inte jag, om jag orkar å vill. Förkylt f.f.


***


 


Hoppas du har en bra lördag!


Kram från mej ninis


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar