måndag 7 juli 2008

Före å efter..

Missen väckte mej i vanlig o-ordning.  Känner mig lite förkyld idag.


Det regnar i v-ås. En sån kurar dag känns det som. Jag ska åka över till en vän och hjälpa henne få saker på plats efter den flytten som gick i helgen. Förövrigt blir det en lugn dag och det känns skönt. Skulle varit kurs denna vecka men den blev inställd. Så jag har väl semester  på alla vis denna vecka =)



har 3 färger.. en är Grå å det är den mot balkongen.


Ja är nöjd blev fint när möbler å så kom på plats =)

3 kommentarer:

  1. att det inte är någon rejäl förkylning på gång, vila ta det lugnt. Mysigt med en katt som väckarklocka, det skulle jag vilja ha. Kram och ha det fint.

    SvaraRadera
  2. Så fint det blir. Kan Du komma hit sen och måla över min kökstapet !?! (jag vågar inte)
    Ha en fin dag. Hörs

    SvaraRadera
  3. *ler*....Hej förresten...*skrattar*....hur är det med dig?....hoppas snuvan ger sig av.....*ler*....vill också måla om....vardagsrummet.....så kul när man blir nöjd....många kramar.

    SvaraRadera