fredag 11 juli 2008

Fredag =)

Å tvätten är avklarad ;) hihi.. När jag kom ner igår så stod där 2 ikea kassar som inte va mina... fulla med tvätt..


Kom en granne så småningom också, gick fint å samarbeta där nere. och ovanligt fort att ta reda på tvätten*S*


Jag tog upp och hängde en del tvätt på balkongen, så vi fick båda vår tvätt ren åtminstone. Ja så kan det gå! Nog om tvättstugan. Ett Nödvändigt tråk bara..


***


Jag sov länge idag.. Bagheera väckte mej förståss ett par tre ggr. men jag lyckades somna om. Skönt det! Känner mej utvilad. JP från sura kommer in i dag, vi hade tänkt gå på bio först men hoppar de och ska grilla lite å njuta av en sommarkväll med lite tjejsnack å så istället =)


***


 


Ps. YOGA är bra för smidigheten i kroppen ;)


3 kommentarer:

  1. lika smidig som mig haha ... men bara nästan .... vi ska me grilla ..... PUSS

    SvaraRadera
  2. hoppas du får en skön helg!!kram

    SvaraRadera
  3. Du får ha en fin helg ...kram

    SvaraRadera