tisdag 1 juli 2008

1a JULI

Godmorgon.



Vaknande av gräsklippare utanför idag. Där gick han i godan ro med hörselkåpor på =) orättvist. Inte meningen att man ska sova för länge heller, så det är inget att vara sur över. Luktar gott om nyklippt gräs!


Tänker att som det regnade igår, kan det inte varit lätt att kapa av gräset idag. Det lägger sig väl bara?! Nåja det var en världslig sak!


 


I går fick vi middagsbesök här, snodde ihop lite köttfärssås & koka spagetti. Han hade med sig kaffe, kaka och borrmaskin =) Fick upp 2 tavellister i Ek som jag fyndat, till mitt sovrum och en lampa.


Prefekt det!


Nu ska jag bara fylla byrån med mina kläder (som också ska rensas först) Ska skaffa nån matta och lägga in där, sedan är de rummet klart. Nöjd med det.


***************


Åskvädret blev inte så långvarigt här igår, idag skiner solen så det blir en promenad me katten och sedan en glass i hamnen med dottern. men allra först ska jag betala räkningarna. sent, men men..


********


HA EN BRA DAG!


kram n


 


 

3 kommentarer:

  1. tänka va bra de e me fixare som kommer me skruvdragaren o fika hehe. Vi fortsätter rensa här med..hade korgar där vi lagt halsband som trasslat in sig till, töserna ficka i projekt att klippa sönder o sortera pärlor för kommande pyssel/Bless

    SvaraRadera
  2. Ja visst luktar det ljuvligt av nyklippt gräs, mmm! ha det bra nu o sköt om dig o gamiljen! Kraam!

    SvaraRadera
  3. Något Zoo, Tivoli eller Äventyrsland beroende på Ålder och Kassa *L* Kanske du tänkt dej utomlands? Bulgarien är väl poppis i år tror jag men jag åker aldrig utrikes så ....Hörs

    SvaraRadera