torsdag 3 juli 2008

Godmorron

Telefon har ringt här på de mest knasiga tidpunkter. Ett samtal i natt. Yngsta systersonen ville övernatta, å det fick han. Han sover nu å det gör A också. Hon å hennes vän ville inte samma saker igår, så det slutade med att jag fick åka och hämta henne där ute i sala skogarna framåt kvällen- Vi åkte hem till hennes pappa en sväng innan vi for hem till V-ås. Mötte ett å annat vrålåk på väg mot powermeet, och idag kommer det säkert ännu mer raggare till stan =)


Solen skiner i stan här och det blir en toppen dag idag, det ser jag.


Vaknade av ett samtal som väckte mig före 9 i morse. Envist att ringa igen, 5 min senare om man inte får svar på första försöket...


Jag kan inte somna om, när jag väl gått upp och svarat så nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe.


Blir definitivt en glass i hamnen idag och en kvällspromenad med missen. För övrigt ska jag försöka få inbetalningarna gjorda. Har varit "Tekniskt Fel" på Internetbanken ett tag.


 

11 kommentarer:

  1. En eller två glassar vid hamnen låter gott! Då får du ha en trevlig o soolig dag! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Va kul, nä vi är hemma igen bara slöa idag. Ja glassen var slut i macken igår så vi gör ett nytt försök idag

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en trevlig helg!! jag väntar på att mamma o syster ska komma!! Kul!! I morgon åker vi till havet, kram

    SvaraRadera
  4. Fint väder är det idag så vad passar då inte bättre än glass. *ler* Att bli väckt av telefonen "tidigt" när man sover som bäst brukar skrämma slag på mig Sprättar upp ur sängen och hoppas att jag inte fått hjärtslag, så rädd som jag brukar bli *skratt*

    SvaraRadera
  5. Vill bara önska dig en fin dag i solen... Kram

    SvaraRadera
  6. Vi brukar dra ur telefonkontakten innan vi legger oss. Jag vaknar alltid om telefonen ringer och har sen mycket svart att somna om. Skulle jag glomma och om nagon ringer tidigit sa far de direkt reda pa att vi inte vill ha nagra samtal fore klockan 10 pa morgonen.

    SvaraRadera
  7. Kom Du iväg ner till hamnen??? Jag glassade ute vid Skerikes Golfklubb i förmiddags... Vi hör raggarbilarnas brummande just nu, antagligen är det de som kommer från Sala hållet. Ska Du kolla de seriösa bilarna i morgon em???? Kramsiar

    SvaraRadera
  8. blir nog en resa te Västerås i kväll eller i morgon .... jag lyckades klara mig från att vara chaufför denna gång ..... men kolla ska vi ..... Ha en fin Fredag och puss på munnen ;-)

    SvaraRadera
  9. att du fick sova ordentligt i natt, utan att bli störd. I dag är det en ny glassdag om du vill, varmt och soligt i alla fall i större delen av landet. Raggarna de sköter ofta sina vrålåk fint. Ha en bra fredag. Kram!

    SvaraRadera
  10. Har kompisar som ska köra till V-ås idag, *L*. Fina bilar är kul att se på men vi får hålla oss hemma. Äter en glass i em, bara så du vet, fnizz. Hörs

    SvaraRadera
  11. Att bli väckt av telefon, jag kan oftast heller inte somna om....
    Ja jag hade velat vart där nu när det är power meet men min hälsa tillåter ej det....får vänta ett år. Ha en trevlig helg och krammar i massor

    SvaraRadera