torsdag 10 juli 2008

fy bubblan..

springer ner slänger i tvätt i alla maskiner.. kollar tavlan där man bokar tid.. vattnet börjar rinna in i maskinerna och jag ser att jag har bokat fel dag.. Var helt övertygad om att jag skulle tvätta torsdag kväll MEN jag hade råkat boka Fredagkväll.. =/ Vem vill tvätta en Fredagskväll ?? NOT ME. Nå ja, jag får skynda mig därnere, tur vi har 4 snabba tvättmaskiner. Dens pass som jag hade tagit kom aldrig ner, dessutom hade dom bokat ett dubbelpass. Vad ska man göra annat än att tvätta klart, när vattnet börjat rinna in å ingen annan tvättare syns till !?.. :)


 

5 kommentarer:

  1. men kommer inte den som har bokar inom 30 min., så är det fritt fram, enl. reglerna! Hoppas du har nåt kul på G i helgen ninis! Kvällskramiz från mig

    SvaraRadera
  2. Ninis .... så du är .... lite lätt förvirrad hmmm inte bra .... men men det e väl åldern ;-)
    Puss

    SvaraRadera
  3. då är jag inte ensam. För någon månad sedan gjorde jag samma sak, trodde att jag hade bokat tisdag, i stället för onsdag. Så då jag kom ner efter cirka en timme då de första maskinerna skulle vara klara fanns min grannfru där. "Det är jag som har den här tiden". Fy, vad jag skämdes. Till råga på allt var det hon som bodde på samma våningsplan som mig. Kram och ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. Låter som en helt normalt förvirrad ung dam hehe. Ha en skön Fredag. Hörs

    SvaraRadera
  5. Hihi... men en del bokar ju och glömmer ta bort sen... Kram!

    SvaraRadera