lördag 7 juli 2007

Skaparglädje!


 


En bra dag för att måla om nu kanske då. Jag har ju köpt min hallonröda färg så det är bara styrkraften som saknas lite..


Eftersom det regnar i västerås i dag, å ikväll är det party sen powermeet, OM de ger sej vädermässigt.. så tänkte jag att nått bra kan man väl göra innan. När jag är klar sedan, så lovar jag att sätta in en bild på mitt alster :D


det ska ju bli en unik vägg som ni mina läsare vet alla redan =)


Ha en underbar dag i regnvädret å önska mej lycka till med de nya konstverket som ska skapas!


miss sis :(


 


Kramis ninis

3 kommentarer:

  1. bloggen avslutad7 juli 2007 kl. 18:41

    dig lycka till,blir säkert bra. och att du får en trevlig lördag,. kram

    SvaraRadera
  2. Jag väntar redan på bilden på ditt alster ;-)

    SvaraRadera
  3. det var kul i går eller? hihi! Kramar

    SvaraRadera