fredag 20 juli 2007

Det är så häftigt! =)

Jag tror jag blir bönhörd ibland...


Jag undrade just hur min lilla tösa har det, Pratade med henne sist i Tisdags, å det känns länge sedan..


Sen hann jag lagom skriva meddelande i bloggen, så ringer lillan å berättar att allt är bra och att dom var på väg till Mariefreds camping.


=) Nu är jag nöjd, som vet.. =)



 


Jag  önskar också  att min syster slipper lida för mkt. hos tandplågar´n i dag när hon ska rycka en tand.. De måste va den första för hon har ju fina tänder ;)



                


Tanken går vidare, till dem som mist sin 19 åriga son genom ett knivdåd igår, bara några kvarter från mej...För ett bråk om en bil,  blev han nerstucken och miste sitt liv.. Tragiskt! Hoppas Poliserna via rikslarmet får fatt i den som orsakade detta....


 


Fredrik Andersson, som bara blev 33 år, en 4 barns pappa som genon en arbets olycka omkom vid skultuna IP här om dagen..


Så Tragiskt!


Jag känner med deras familjer - skulle vilja krama om dom!


2 ungas liv slockade för fort - denna vecka..


 


Var rädda om varann, tala om för alla omkring just dej , vad dom betyder å skiljs aldrig åt när ni är oense!


EN JÄTTE KRAM FRÅN MEJ!


 


 

1 kommentar:

  1. Vad menar du med Winns blogg? Kram kram å tack i mycke

    SvaraRadera