fredag 20 juli 2007

En bra affär!

Det är vad jag har gjort idag. Blocket är inte så dumt, om jag får säga min mening!


För ett par veckor sedan tyckte jag, att det skulle in ett Nytt (bättre beg.)  köksbord hos mej.. så jag kikade runt..


Jag hittade nåra bord,  Oftast tråkiga annonser utan bild, men för en billig peng. annonsen löd ungefär som, något slitet viss färg skiftning i extraskivan osv.


 


sköt i väg ett par mail och fick svar detta va ett par veckor sedan alltså.. hade glömt bort det, kikade väl  bara av mailen i all hast, å tänkte... aja, de va nog bara skräp ändå..


Men så igår.. Då ringde jag å bordet fanns ju kvar :)


Åkte dit å bordet var hur fint som helst! skivan testade jag när jag kom hem med bordet å skiftningen berodde på att förra ägaren lagt fel sida uppåt när han jämförde, för de va exakt .. Inga fel på det alls...


Å för 150 kronr VA??! otroligt billigt! :)


Inte nog med det utan, killen frågade om jag ville ha ett rumsbord åxå, som ändå stod i vägen ;)


(Hur visste han att jag behövde ett sånt åxå?!`)


Å sån tur jag har, det var i björk ..passar utmärkt ihop med vitrinskåpet å barbordet, som åxå är i björk :)


(Lite sliten skiva men de fixar jag, en annan dag när jag har tråkigt!)


Ja ibland ska man ha lite tur *L* 

Simma lugnt:) 

2 kommentarer:

  1. Vad härligt!! Jag älskar att fynda och göra kap!! Man känner sig så...nöjd när man har handlat billigt...det är sport!!*skrattar* Ingen sport alls att köpa dyra saker, det är hur lätt som helst! Ha en bra kväll och känn dig absolut nöjd!*ler* Kraaam

    SvaraRadera
  2. klart man e gla när man har sportat HIhi

    SvaraRadera