söndag 22 juli 2007

Blomman för dagen

 så här fint var det på min balkong när jag kom ut där idag =)


Blomman för dagen blommade för första gången.


Visst är den vacker :)


Det är min dotter som planterat ett frö i våras :)


Det är en vacker färg på den tycker jag. Rolig är den också som på kvällarna skruvar ihop sej, sen slår den ut igen, då dagen gryr :)


Nu ska jag in i duschen, sen träffa 2 tjejkompisar å skvallerfika lite ;)


sköna söndag! - ta till dej dom orden å gör som jag, njut av min dotters blomma :)

4 kommentarer:

  1. 000000000000000000022 juli 2007 kl. 16:43

    Blomman för dagen minns jag sen jag var liten ;) Nu kommer snart mina kaffegäster :) Skvallerfika här mä..

    SvaraRadera
  2. jag älskar den blomman, bara färgen gör en glad. Ha en fin dag med lite "skvallerfika", det behövs ibland. Kram!

    SvaraRadera
  3. Nu vill jag ha en digitalkamera, annars får du ju åka 16 mil varje dag!! Här finns massor att knäppa knäppa OCH vackra kort på, t.ex Toker hihi kramiz

    SvaraRadera
  4. är min favoritfärg! Blomman för dagen har jag inte haft sen jag var liten! Får nog introducera den nästa vår! kramar

    SvaraRadera