måndag 23 juli 2007

dålig förlorare

 Go kväll !


  Jag hoppas ni alla mår utmärkt!


Jag mår bra! Om ni ville veta..  ;) 


Har just avslutat en go match -


2 vändor YATZY  mot min dotter ..


 


JAG VANN!   


 


Jag har alltid varit en dålig förlorare.. haha!


min dotters pappa fick en BONDE i huvudet en gång.. men det var MÅNGA år sen ..*S*Innan lillan kom till Jorden =)


Ja idag så kunde ja ju inte rå för att jag vann  vi låg så lika,  å jag är inte lika dålig förlorare längre, sedan jag blev mamma...


som tur är :)


 


...Snart är det filmtajm här. Vi ska kolla på Björnbröder II här hemma å mysa lite i soffan...


 

3 kommentarer:

  1. är rätt okej den filmen! Yatzy är ännu mer okej, och ett tag sen vi hade framme nu, men när höstmörkret kommer åker det fram! God natt på dej och sov så gott! Kram

    SvaraRadera
  2. bloggen avslutad24 juli 2007 kl. 01:11

    med dom förstånshandikappade, förlorar jämt, (Är en dårlig förlorare annars , men som du förstår , Skärpning då )hoppas ni hade en mysig filmtajm,. sussa gott när du somnar,. kram

    SvaraRadera
  3. Ge lillan en kram från moster!! Sen ville jag bara säga godnatt, jag måste upp å få lite ro innan jag somnar, tända ett ljus å så. Kunde inte komma förbi idag, vi var tvugna att STOR handla på obs och det var inte kul! Höres i morgon!! Kramis sis

    SvaraRadera