tisdag 17 juli 2007

Oväder

Det varnas i lokaltidningen på internet att framåt kvällen kan de bli rejält oväder... hua!


 



 


LÄSKIGT!! jag blir ju skraj ... som är ensam hemma med katten :/


 


käresta Lillan min, har  just åkt till sin pappa nu, och hon kommer inte hem på en HEL vecka. Tänk så tomt de blir då, när hon inte är hemma ..        


 


 


Vad gör en mamma utan barn hemma ?? hmm...



Det fattas ju som en pusselbit,när hon inte är hemma.. Nu är det bara jag å min vän Kråkan .. (jag har bytt ut olyckskorpen mot en vänlig fågel istället.. Kråkan! PRECIS som MAMMA MU    ;D


Man kanske skulle hyra en båt å ro i land ;)


 


 

2 kommentarer:

  1. Ja du, men Lillan har det bra och behöver vila lite.
    Sätt på meditationsmusiken å njut av stunden som är NU. Jag är ju där, det vet du ju, å nu vill jag att vi myser ihop. Ska gå upp på rummet å tända ett ljus å tänka på dig, så ses vi i den andra dimensionen ,du vet.......... så tar vi bort allt elände tillsammans.
    Telepatin är ju billig än, men fy sjutton när de börjar ta betalt för den oxå, vad gör vi då?? Satsar på ny bana el? Psykopatin kanske... asg......................kramis

    SvaraRadera
  2. du e helgalen men de underlättar .. för jag är ju... LIKADAN

    SvaraRadera