söndag 8 juli 2007

Hej å Hå!


 


Det var ju Lördag igår... Å målandet blev inte av för det blev en fest i stället, sen ner på Powermeet igen =)


ROLIGT! Mycke bilar , mycke folk, och hällregn framåt småtimmarna..


Så jag blev dyngsur verkligen gissa sen om det var skönt att krypa ner i sängen och värma sej


jätte skönt !


I år såg jag inte så galna ting som jag ser vissa andra år på powermeet.


Det mest galna denna gång var väl något som egentligen inte hörde dit alla.


En pickup med en pool på flaket å den bada dom hej vilt i de som åkte med. Å varmt.. det var det inte... ¨så garanterat är dom förkylda nu...


Ja sen finns det fina bilar å fula bilar å detsamma gäller raggarna, en del uppklädda som förr, andra med röven framme i sina skitiga jeans och skinnväst.. Träskor å boots å fulla skuffar av folk.


Det går vilt till på powermeet kan jag lova..


Å jag lovar också att När jag har målat ( inte idag, för i dag har jag vilodag) hihi.. Men då et är klart ska jag lägga ut en bild på min vackra vägg ;)


men nu ska jag vila lite så kanske jag sätter igång framåt kvällen å målar ändå! =)


 


KRAMIZ från NINIZ HA EN SKÖN SÖNDAG Å GÖR INGET I ONÖDAN! Vilodag..

2 kommentarer:

  1. bloggen avslutad8 juli 2007 kl. 18:49

    det var en syn för ögat det där power meet, med både det ena och det andra, men kul se,. ska bara ta dig på orden , ha det skönt,. och jag hoppas du med får det,. kram

    SvaraRadera
  2. tack för mailet! Visst finns det fina och fula raggare också! Jag har också vart med och bilat och åkt på rockabilly osv. Mycke har man sett! Kram på dej!

    SvaraRadera