lördag 21 juli 2007

Hej!

 


                TRO              HOPP       &     KÄRLEK


           


 


 


Det är bara jag igen..


ifrån min tysta vrå..


Det är tomt här.. bara jag å katten.. åsså en fluga som just drog förbi.


Tror jag just hade påhälsning..


Läste syrrans blogg om Andlighet å annat, å jag tror ungefär som hon .. samtidigt när jag sitter å läser, ser jag som ett skimmer av något mkt. ljust i storlek med  en femkrona ungefär, 


i ögonvrån på höger sida.. HEJ sa jag då, =) -- till ljuset som jag tror var någon av de mina på andra sidan... det killa till på överarmen sen försvann det hela... Det är märkligt, det är mysigt, det är lite skrämmande.


Klart jag tror att både min mor och far finns här för mej, även om dom inte finns här på Jorden. Å jag vill tro att det är dom, som kommer å hälsar på mej ibland, så därför gör jag det.


Många gånger tror jag dom kan höra vad jag tänker å hjälpa mej hitta rätt väg, när jag känner mej liten och vilse i världen..


Jag tror.. För jag mår bäst av det..


 


                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar