söndag 29 juli 2007

Va skönt!

Tog just ett förmiddagsbad.. Jätte skönt. Oftast badar jag på kvällen men inte idag. Har varit uppe sedan kl 8 så, jag är trött.Tänkte att ett bad kanse piggar upp.. Nej, jag blev inte pigg, men det var skönt.. Ensam hemma så, jag badade med öppen dörr och när jag låg där och funderade, började regnet ösa ner utamför.. Då blev det ännu mysigare, från en öppen balkongdörr,höra ösregnet  in till mitt bad =)


Nu är det uppehåll igen här i v-ås och solen strålar från en blå himmel, mellan svarta moln.. Jag tror han där uppe inte vet hur han vill ha det idag =)


Jag gillar såna här dagar, väder lite efter mitt sinne =) ljust & mörkt..


Önskan är ändå att det blir uppehåll, så att vi när lilltjejen kommer hem från bästisen, kan åka ut i svampskogen. Lagom Söndagsnöje det.


Jag vet vad hon vill ..Hon vill spela TUT BINGO haha! Det är en lite rolig & annorlunda bingo som dom spelar runt om i trakten där jag bor. Bara spela som vanligt å TUTA när det blir bingo.. Behöver inte ens kliva ur bilen.. Drive in bingo alltså :D


å förvisso..


Det skulle sitta finfint med en jackpott i fickan ;) här finns hål att stoppa i !!


 

ska borsta tänderna å fundera på vad de blir ;)

1 kommentar:

  1. bloggen avslutad29 juli 2007 kl. 14:46

    ja populärt här omkring,. mamma och pappa åker på alla,. Köpte en triss igår vart 50 kr,. jättekul, men skulle vara ännu kul med lite mer nollor bakom,. ha en skön söndag,. kram

    SvaraRadera