söndag 29 juli 2007

hade besök igår

av just en "naturlig vän" =) En av mina barndoms vänner somjag haft sedan 1977 =)


Jag skriver av mej...


 


Vi har 30 års jubileum i år !! Det är häftigt, men henne känner jag så väl så att jag näst intill vet vad hon tänker många ggr.


Vi bor inte i samma stad längre men jag vet ändå alltid när hon behöver mig.. Får en stark känsla inom mej som säger- jag måste ringa C nu.. Å så gör jjag det å då  berättar hon alltid att hon just tänkt på mej eller så har det hänt något.. Där emellan oss finns ett starkt sjätte sinne.. Så blir det efter 30 år ..hihi.. man kan varann, fast man inte är i närheten av varann.. Iofs. så har det varit i många år, att jag vet när det är dax att höra av mej =)


Eftersom hon bor flera mil från västerås, så slaggade hon över här, hon skulle åxå jobba i västerås i dag, så det passade ju bra. Vi hade en trevlig kväll, myck prat så klart!


Jag har 3 st till såna här barndoms vänner, som jag ännu har kontakt med och det är skoj. riktiga vänner som består :)


ska ha en middag för dom i aug. för det är då 30 år sedan exakt, som jag lärde känna dessa tjejer :) dom känner till varann, men håller inte kontakt med varann. men då ska dom få träffas här och prata gamla barndoms  minnen *L*


 


 



 


 


Nya vänner, i all ära, men ibland kan skenet bedra, så som nyligen.. trodde jag hade hittat en bra vän, men det visade sej vara en helt annan än den hon var från början.


Då är det bara att säga tack å hej, för här finns inte utrymme för att utnyttjas av någon energi vampyr.. Nej tack. sånt bort prioriteras omgående, för min egen skull.


 


Har man sådana s.k vänner ska man nog helst välja bort dom, för om dom får dej att må dåligt är de inte bra vänner...


Och  Om inte jag mår bra - hur ska jag då orka med andra runt omkring mej ?


          Var god - det mår du och dina nära bäst av ;)


 


 


 Ge någon en kram idag!


Här kommer en till dej från mej =)


god morgon!


 


 


 

3 kommentarer:

  1. Tar emot kramen och skickar
    en tebax
    Gamla vänner är ofta dom bästa
    Take care out there.../...Norrland©

    SvaraRadera
  2. Riktigt bort med vampyrerna, kramar till dej,Trulsan

    SvaraRadera
  3. att bjuda sina vänner på en tur i den båten..
    Du har så rätt, gamla vänner vet man var man har..

    Kram till Dig också!
    Neta!

    SvaraRadera