tisdag 17 juli 2007

godmorgon!

Uppe från klockan 05:00, då vaknade jag av frossa ....brrrr...


Har fått högre temp nu än dagarna innan,  har ont i huvudet sedan i går..Det borde väl bli bättre av penicillinet, tycker jag.


vissa plågor är lindrigare av det men andra har tilltagit??


 


NEJ Nu


vill jag bli FRISK


Ta´t lugnt kära vänner.. det ska jag göra.. idag lovar jag det för igår åkte jag till stranden med min dotter å satt i skuggan, full proppad med alvedon,,


De var kanske inte så smart då.. frossan började redan i går kväll, jag tyckte ju att hon skulle få bada, å att jag kunde sitta i skuggan..


Ibland är man dum snäll..


Men i dag blir jag inne å lillan åker på semester igen till sin pappa..


 


Nu ska jag vila vidare!


Hoppas ni har en skön morgonstund!


 


kram till alla:)

2 kommentarer:

  1. Inte roligt att vara sjuk. Skickar över lite värme och sol från Californien och hoppas att du snart mår bättre.

    SvaraRadera
  2. i dag då! När du inte behöver tänka på nån annan! Kram på dej

    SvaraRadera